MOVIE TIPS

Zdravím,
dnešní článek bude o mých nejoblíbenějších filmech. S přicházejícím jarem také dost často přichází propršené víkendy, atak když není nic moc co dělat, doporučím vám nějaké ty filmy:) Vlastně, bude to něco jako taková filmová hitparáda, něco co se mi dost líbí a určitě doporučuji, aby jste je také shlédli. Žánry mi jsou vlastně dost jedno, mám ráda drama, katastrofické filmy, s kamarády ráda koukám na horory, ale občas si také ráda popláču u nějaké té přeslazené romanťárny. No, však sami uvidíte...


TITANIC

žánr: romantika/drama/historické
Myslím, že snímek Titanic nějak moc popisovat nemusím. Jedenácti Oskary oceněný film patří k mým oblíbeným od první chvíle co jsem ho viděla. A mimochodem, komu by se nelíbil Leonardo DiCaprio v roli krásného Jacka?:D





DÁNSKÁ DÍVKA


žánr: drama/životopisné/romantika
Nový film, ke kterému jsem se dostala skrze xxx nominací na Oskarech se mi moc líbil. Určitě doporučuji:)



CIZINEC


žánr: akční/thriller
Skvěle obsazený snímek jsem viděla poprvé nedávno a můžu sama za sebe říct, že je skvělý. A mimochodem Angelině to tu moc sluší:) 



ŽELEZNÁ SRDCE


žánr: válečný
Osobně mě válečné filmy moc neberou, ale Fury (Železná srdce) je úžasný. Logan Lerman známý jako Percy Jackson exceluje s Bradem Pittem v hlavních rolích a snad nikdy mě to neomrzí. Z fotek, které jsem k filmu našla možná vypadá, že se jedná opět o něco romantického, ale zdůrazňuji, že to tak opravdu jen vypadá:D :)





HUNGER GAMES

žánr: akční/fantasy/drama
Z filmových ság nejvíce (ještě společně s Twilight:D #staykid) zbožňuji Hunger games. Podívám se na to vždy ráda a snad nikdy se to neokouká, uznejte sami, nápad, obsazení i provedení. Prostě pecka!



VELKÝ GATSBY

žánr:drama/romantika
Lea fakt miluji a líbí se mi snad v každém filmu, a ani Great Gatsby nebyl výjimka. Mimo to, jak už jste si možná všimli mám fakt hodně ráda filmy odehrávající se v první polovině 20.století.



ZŮSTAŇ SE MNOU

žánr: drama/romantické
Pokud si chceš pořádně pobrečet, doporučím ti film If I Stay, u kterého padne několik kapesníčků snad při každém shlédnutí. Skvělý snímek!



VODA PRO SLONY

žánr: drama/romantické
Poslední tip je opět film se skvělými herci a opět z první poloviny 20.století. Odehrává se v cirkusu a jak už z názvu vyplývá-jsou tam sloni. Ty já miluji, takže film přímo pro mě:D



Tak a tím mé filmové tipy končí. Určitě mi také nějaký doporučte. Máte svůj oblíbený film? Jaký? A kdo je váš nejoblíbenější herec?.)

xoxo


26 komentářů:

  1. Voda pro slony je krásný film! Některé jsem ještě neviděla, takže jdu stahovat :P

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, dej pak vědět jak se líbily :)

      Vymazat
  2. Skvělý výběr. Chtěla bych se jen zeptat, jestli si k něčemu četla i knížky, třeba Dánská dívka, Velký Gatsby? Jinak k Titanicu doporučuju výstavu, co se teďka koná v PVA Expo Letňany, byla jsem tam v sobotu a bylo to úžasný. Sice to s filmem nemá nic společného, ale člověk se tam fakt dozví plno informací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na výstavu se chystám a moc těším:) jinak knížky jsem bohužel nečetla,ale díky za tip:)

      Vymazat
  3. Skvelé typy ! :) Titanic je proste klasika, ktorú milujem. Voda pre slony a Hunger games sú lásky takisto ! :)
    My blog + giveaway :) : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Titanic, Cizinec, Zůstaň se mnou i Hunger games jsou skvělý filmy! :) Zbytek jsem neviděla. Každopádně kousek z Velký Gatsby jsem viděla, ale moc mě to nebavilo... :)
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Great Gatsby mě třeba bavil až napodruhé, musela jsem to vidět víckrát no:D ale pak to stojí za to :)

      Vymazat
  5. I read the Great Gatsby and I loved it!
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thats great! I'm not reading a lot, but probably I will change my mind sometime:)

      Vymazat
  6. fajn vyber, vetsinu znam anebo na ne chci kouknout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Cizince jsem ještě neviděla a ani o něm neslyšela, no snad to brzy napravím :)

    ChicByJane

    OdpovědětVymazat
  8. Ani nevíš, jak trapně se cítím, ale dobrá, dobrovolně to tedy přiznávám - já jsem do teď neviděla titanic :D. Nebo možná vlastně jo, ale jen kousíček začátku, to je teda fakt ostuda! Ale Gatsbyho jsem viděla a mám ho moc ráda! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super tipy, hoci Titanik by som u vidiet nechcela, videla so ho uz asi tisic krat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvelý článok, ale musím sa priznať, že okrem Hunger games som nič nevidela :) Na Titanik nemám žalúdok, chce sa mi plakať už pri upútavkách :) Asi som mäkota :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je muj vyber asi az moc :D :(

      Vymazat
  11. Já žádný oblíbený film nemám a ani herce. Filmy, které doporučuješ mám po většinou ráda a hrozně bych chtěla vidět Dánskou dívku.

    OdpovědětVymazat
  12. Fakt super poslední dobou miluju tvoje články.Ať se daří :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo