OOTD: BOYFRIEND

Ahoj,
dneska tě tu zdravím opět s ootd, jelikož v krásném jarním počasí se prostě nedá odolat! (Nemyslím úplně to dnešní:D) Hlavním prvkem jsou roztrhané boyfriend džíny, které mi ve skříni leží ještě jako suvenýr z Pattayi, ale vytáhla jsem je až teď s hezčím počasím:) Zkombinovala jsem je se svým nejoblíbenějším tričkem ze Zary a ultra pohodlným kardiganem z H&M. Pro trochu více ženskosti jsem si na hlavu nasadila klobouk z C&A, který mám také už od podzimu, ale vlastně nevím jestli mi klobouky sluší:D 








Jeans -market in Thailand
Hat-C&A
Tshirt-Zara
Cardigan-H&M

14 komentářů:

  1. Ten outfit je super! Úplně přesně můj styl :) A klobouk ti sluší :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou ti ten klobouk sluší. :) Skvělý outfit :)

    lifeis-beautiful.blog.cz
    Andey

    OdpovědětVymazat
  3. Outfit je super =) jen bych zkusila jiné líčení, nebo alespoň trošku vykonturovat obličej =)

    OdpovědětVymazat
  4. Páči sa mi to - je to pekné, uvoľnené :) A nemusíš mať obavy - klobúky ti pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  5. já bych v tom vypadala jako pytel, ale tobě to sluší dokonale - a máš nádherný vlasy!! :)
    www.plesatazpevacka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Není to můj styl, ale někomu (třeba tobě) to sluší. :) Mě celkově klouboky, čepice, kšiltovky,.. nesluší :/ Nebo jsem aspoň žádnou slušivou nenašla. Takže v zimě mám uši jak dva majáčky a v létě jsem propálená sluníčkem skrz naskrz. :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo