XXX VĚCÍ, KTERÉ MILUJI

Ahoj,
dnešní článek je po dlouhé době a celkem se za to stydím, nicméně to opět nebude nic tak úplně běžného a bude to xxx (tím jsem chtěla vyjádřit fakt, že toho bude hodně) věcí, které  miluji (nebo které mám alespoň ráda).
Jak mě tento koncept vlastně napadl? -brouzdala jsem po youtubu atak a zjistila, že mě taková videa a články strašně baví :D atak, proč ho také nenapsat že?:)  



Úplně na prvním místě mám samozřejmě svoji rodinu a kamarády, ale jelikož se článek jmenuje xxx VĚCÍ, které miluji, nechci sem tahat lidi:) dobře, pojďme tedy na to...
1) cestování
Cestování miluji fakt strašně moc! Nedokážu si představit sedět doma na zadku a nic ze světa nevidět...jsem za své možnosti strašně vděčná a nesmírně si toho cením:)
2) fotografie
Podle mě jsou ve fotkách vzpomínky...Miluji procházení rodinných alb,ale i sjíždění fotek na instagramu a we heart it. Samozřejmě mě také fotit baví, jak jinak:D
3) cheerleading
Už se zaměřím na osobnější a né tak obecné věci, cheer dělám sice krátce (od konce ledna), ale neuvěřitelně jsem si ten sport zamilovala a propadla mu. Zde na fotce můžete vidět naše týmová trička na tréninky, zezadu mám své příjmení a číslo!
4) tvorbu Toma Odella, Eda Sheerana, Justina Biebra a Hoziera
Vlastně jsem vám tu ve zkratce specifikovala, co mi v uších hraje už nějaký ten měsíc nejčastěji. Tyto autory zbožňuji, připsala bych k nim ještě Coldplay a Bastille:)
5) zelený čaj
Dobře, tak už začínám být hodně osobní:D nicméně, kouzlu zeleného čaje jsem propadla asi před měsícem a od té doby piju denně alespoň 0,5 litru. O jeho blahodárných účincích se snad ani zmiňovat nemusím:)
6) svoje pruhované tričko ze Zary
Na titulní fotce článku kromě fotoaparátu, který symbolizuje moji lásku k fotkám a krom bonbonům od Lindt, ke kterým se dostanu v dalším bodě, vidíte moje nejmilovanější tričko vůbec. Je to obyč tričko s jemnými proužky ze Zary, ale váže se mi k němu strašně vzpomínek a zážitků.Od jeho koupě, přes Francii a Thajsko až po nejrůznější akce:) Je to prostě moje tričko pro všchno:D
7) čokoládové bonbony Lindt
Čokoládu od švýcarské značky Lindt asi představovat nemusím, nejvíce miluji právě tyto červené bonbony!
8) vůni Moschino Stars
Má typická vůně je od značky Moschino. Je to vůně Stars, která má krásné balení, jak můžete vidět na fotce. Neumím ji popsat, ale je fakt skvělá:D 
9) časopis Elle
Tenhle módní časopis odebírám už pár let a vždycky si ho beru s sebou na cesty. Je tam spousty skvělých článků a o módní inspiraci se nedá ani diskutovat! 



10) kniha PŘÍRUČNÍ MUDRC
Doopravdy nejsem čtivý typ (ačkoliv bych celkem chtěla být:D), ale tuhle knihu naprosto miluji! Je to kniha plná pouze citátů, přísloví a posledních slov. Občas když se nudím, uvařím si kafe nebo zelený čaj a pouze listuji a čtu si náhodné výroky...miluju, miluju, miluju!
11) zvířata
Chození do zoo a zvířata obecně mám strašně ráda, jsou pro mě v životě strašně důležitá. Mým úplně nejoblíbenějším je slon:D
12) kafe
Mimo čaje miluji i kávu. její chuť, vůni a prostě všechno!
13) filmy a seriály
Snad každý má svoje filmové favority a je závislý na nějakém seriálu, já na to psala dokonce i článek,
takže pokud chcete vidět na čem konkrétně ujíždím, určitě si počtěte:) každopádně miluji filmy odehrávající se v první polovině 20.století, tak můžete tipovat, které snímky patří do mého šálku.
(link na článek)


14) francouzské pečivo
Co se sladkého týká, snad nikdy neodolám makronkám nebo jinému francouzskému pečivu. Dost ráda mám také cheesecake s borůvkami nebo malinami.
15) bílé tulipány
Mými úplně nejoblíbenějšími řezanými květinami jsou bílé tulipány. Důvod? -vlastně sama ani nevím. Jsou tak čisté a křehké, podle mě jsou skvělým symbolem pro dívku. Strašně se mi líbí!
16) kaktusy
Dobře, uznávám, že s láskou ke kaktusům moc originální nejsem. ALE. Vždyť to jsou fakt super rostliny:D Ozdobí, nepotřebují moc péče (zalívám je 1 měsíčně a občas ani to ne:D) a furt jsou skvělé!
17) Dream catcher
Svůj lapač snů mám od pravých indiánů. Přivezla jsem si ho myslím z jednoho ostrovu poblíž Thajska, ale nejsem si jistá. Chrání mě před zlými sny, věřím tomu:)
18) we heart it
Aplikaci we heart it miluji a sama ji využívám už asi 2 roky. Sdílím tam své pocity a myšlenky prostřednictvím obrázků a všelijakých repostů a děsně ráda tím zabíjím čas.
19) tetování
Tetování zbožňuji, sama sice žádné zatím nemám, ale až dosáhnu 18tin, určo si nějaké pořídím.
20) Prahu
Své "mateřské město" bych neměnila. Školu mám v podstatě v centru a strašně ráda se po ní s kamarády procházím po centru nebo jdem někam na kafčo. Je to kouzelné město!
21) léto
Já jsem typický letní typ. Nejraději bych byla kdyby bylo pořád teplo/vedro a svítilo sluníčko. Letní atmosféra a všechno kolem toho prostě❤️

22) humanitární předměty
Ve škole mě osobně strašně baví humanitární předměty- mám dost ráda jazyky, baví mě dějepis, a také mě baví studium různých kultur.
23) DIARY
Psaní článků mě baví, ale v životě bych to nevyměnila za psaní deníku. Píšu si je už 4(?) roky a listování v nich mě vždycky rozesměje:D
24) černé skinny jeans  & boyfriendy
Nošení džínů u mě patří k denní rutině. Naprosto miluju obyčejné černé skinny a mohla bych jich mít klidně 50. Dále jsem si taky megaoblíbila své ripped boyfriend jeans, které můžete znát z ootd (link)
25) číslo 64
Snad každý má své šťastné číslo, u mě je to 64. Je to mé číslo v týmu, a taky se 6.4. narodil můj taťka (woohoo)
26) Spongeboba a Scooby-Doo
Spongebob je můj nejoblíbenější animáč a koukám na něj pořád. Asi ani nikdy nepřestanu :D Jinak Scoobyho taky zbožňuji, ale mám ho radši hraného:D :)
27) lip balms
Nevycházím (bez alespoň jednoho) z domu, nejraději mám asi Carmex.
28) adrenalinové atrakce
Jsem milovnicí těch nejšílenějších atrakcí v zábavních parcích nebo na pouti. Miluji horské dráhy, volný pád, lavici, kyvadlo......prostě všechno:D
29) Nike
Žádný sponzoring, nebojte:D Jen je Nike moje úplně nejoblíbenější značka:) Miluju Nike shoes, sportovní oblečení a prostě všechno!
30) černá/bílá/nude
Moje tři nejmilovanější barvy... Jak na oblečení, nehtech, botách, nábytku...prostě všude :D
31) classy
Strašně ráda mám kluky v classy oblečení- ve slušných kalhotách, košili a saku. Sama Taky miluji nošení košil a elegantních kousků:)
32) mák
Uznávám, tohle je trochu weird, ale já prostě mám strašně ráda všechno v čem je mák:D

Dobře, to by pro dnešek asi stačilo¨, myslím, že jste pochopili, že mám ráda divné věci :D a na čem ujíždíte vy?:)
-A


12 komentářů:

  1. Tak hodně věcí máme společných :D :) nejvíc asi ujíždím na nakupování :D to je moje závislost a nebo zlo ? :D protože nedokážu šetřit. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Máme toho dost společného, u mě by na prvním místě bylo jednoznačně kafe :D Hezký fotky :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  3. Máme toho dost společného, u mě by na prvním místě bylo jednoznačně kafe :D Hezký fotky :)
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, to je ale zoznam :D Ale náhodou super to takto spísať, dokonca som sa v niektorých veciach našla ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Lindt je bomba čokoláda! :3 Taky strašně ráda chodím do zoo. :D Ale jsem spíš na vlky, lišky, psouny, apod. :D Taky mě baví netopýři a ty malé potvory, co tam s nima po zemi běhají (např. tarbíci). :D :D Jej, můj otec se narodil 6.3. :D skoro! :D :D Také musím vždy vlézt na tu nejbláznivější atrakci! Ale jednou jsem si říkala, že to asi nebylo nejlepší rozhodnutí.. naštěstí jsem to přežila! :D

    OdpovědětVymazat
  6. Cestovanie to je moje . Sedieť doma si taktiež neviem predstaviť .Skvelý zoznam . Úžasné fotky.
    SISSA

    OdpovědětVymazat
  7. Snad úplně ve všem se spolu shodnem! :D Samozřejmě mám ráda trošku jinou hudbu, ale vše ostatní naprosto sedí :) Třeba bez takového lip balmu jednoduše nevyjdu z domu. Kávou nebo čajem vždy začínám den :D :D

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  8. V niektorých veciach sa zhodneme a v niektorých si pripadám ako tvoj úplný protipól - preferujem prírodné vedy, čierny čaj, nemám rada adrenalínové atrakcie a ani leto :D ale asi viac bodov máme spoločných, a je to skvelý nápad napísať takéto pozitívne fakty, pekný článok a aj fotky :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji xoxo